Opis
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowoczesnych 8-biegowych automatycznych skrzyń biegów wszystkich typów i 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów ZF Group. Zapewnia bezbłędną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność przekładni i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach. Został opracowany z uwzględnieniem specjalnych wymagań stawianych przez VW Group.
Właściwości produktu:
– Najwyższej jakości syntetyczna baza o niskiej lepkości ze stałym wysokim wskaźnikiem lepkości w połączeniu z wielofunkcyjnym pakietem dodatków zachowuje wszystkie swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur: zapewnia dobre właściwości smarne w niskich (-45 °C) temperaturach zimą i zapewnia stabilny film olejowy przy ekstremalnych obciążeniach i wysokich temperaturach latem;
– Wysokotechnologiczna kombinacja dodatków zapewnia dobre właściwości przeciwcierne dla sprzęgieł zębatych i doskonałe właściwości cierne dla elementów ciernych, zapewniając tym samym znaczną oszczędność paliwa, ciągłą i płynną zmianę biegów oraz wydłużenie żywotności wszystkich elementów przekładni. Zapewnia skoordynowaną i płynną pracę sprzęgieł. Zapobiega zacieraniu;
– Posiada zwiększoną stabilność termiczno-oksydacyjną i chemiczną oraz odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze przez cały okres eksploatacji. Pozwala ograniczyć lakierowanie, tworzenie się szlamu, sadzy i innych osadów węglowych, wydłużając czas między wymianami oleju i zapewniając trwałość elementów przekładni, zmniejszając tym samym koszty konserwacji sprzętu; – Specjalny pakiet dodatków zwiększa wydajność i niezawodność przetworników hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych, kół zębatych, serwomechanizmów hydraulicznych;
– Dzięki dodatkowi specjalnych inhibitorów skutecznie chroni metalowe części ze stopów żelaznych i nieżelaznych przed korozją zarówno w trakcie pracy, jak i poza nią;
– Skutecznie zapobiega napowietrzaniu, pienieniu i kawitacji, ma doskonałe właściwości chłodzące; Ma niskie straty przez parowanie;
– Zapewnia kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelniającymi, zapobiega ich pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co pozwala obniżyć koszty części zamiennych i zapobiega wyciekom;
– Zmniejsza hałas.
Jest zalecany do 8- i 6-biegowych skrzyń biegów nowej generacji Grupy ZF w samochodach osobowych Volkswagen, Audi, Seat, Skoda i pojazdach użytkowych, w których wymagana jest zgodność z wymaganiami VW G 060 162 i wyżej wymienionymi specyfikacjami europejskich producentów, a także Aston Martin, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Maserati, Porsche z automatycznymi skrzyniami biegów Grupy ZF.
Kolor: zielony.