Opis
Uniwersalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do automatycznych skrzyń biegów, przetworników hydraulicznych, hydraulicznych układów wspomagania kierownicy, hydraulicznych sprzęgieł samochodowych i innych urządzeń hydraulicznych, w tym pracujących w ciężkich warunkach w ciężarówkach i pojazdach terenowych. Zapewnia bezbłędną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność przekładni i oszczędność paliwa. Został opracowany na podstawie wymagań stawianych przez grupy GM i Ford.
Właściwości produktu:
– Najwyższej jakości syntetyczna baza o niskiej lepkości ze stałym wysokim wskaźnikiem lepkości w połączeniu z wielofunkcyjnym pakietem dodatków zachowuje wszystkie swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur: zapewnia dobre właściwości smarne w niskich (-45 °C i niższych) temperaturach zimą i zapewnia stabilny film olejowy przy ekstremalnych obciążeniach i wysokich temperaturach latem;
– Wysokotechnologiczna kombinacja dodatków zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne dla sprzęgieł zębatych i doskonałe właściwości cierne dla elementów ciernych, zapewniając tym samym znaczną oszczędność paliwa, ciągłą, dokładną i płynną zmianę biegów w każdych warunkach jazdy oraz wydłużoną żywotność samej automatycznej skrzyni biegów i wszystkich elementów przekładni. Zapewnia skoordynowaną i płynną pracę sprzęgieł. Zapobiega zacieraniu;
– Posiada wyjątkową stabilność termiczno-oksydacyjną i chemiczną oraz odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze przez cały okres eksploatacji. Pozwala ograniczyć lakierowanie, tworzenie się szlamu, sadzy i innych osadów węglowych, wydłużając czas między wymianami oleju i zapewniając trwałość elementów przekładni, zmniejszając w ten sposób koszty konserwacji sprzętu;
– Skutecznie chroni części metalowe ze stopów żelaznych i nieżelaznych (zwłaszcza chłodnice) przed korozją zarówno podczas pracy, jak i poza nią; Ma dużą kompatybilność z materiałami sprzęgieł ciernych;
– Skutecznie zapobiega napowietrzaniu i tworzeniu się piany;
– Zapewnia doskonałą kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelniającymi, zapobiega ich pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co pozwala obniżyć koszty części zamiennych i zapobiega wyciekom. Skutecznie chroni uszczelki fluoroelastomerowe ciężkiego sprzętu;
– Redukuje hałas.
Zalecany do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych wymagających oleju ATF typu Dexron-VI lub Dexron-III H/G/F lub Dexron-III E lub FORD MERCON LV. Zalecany do stosowania w nowych 6-biegowych skrzyniach biegów pojazdów GM, BMW, Land Rover, Jaguar, a także 8- i 10-biegowych skrzyniach biegów pojazdów Aisin.
Kolor: czerwony.