Opis
Innowacyjny, energooszczędny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych. Zaprojektowany zgodnie z wymaganiami amerykańskich, japońskich i koreańskich producentów samochodów, specjalnie do silników z układami wtrysku bezpośredniego (GDI, D4, NEO-DI, CGI DISI, I-CDTI), turbodoładowanych.
Właściwości produktu:
– Wysoka oszczędność paliwa dzięki obniżonej lepkości i optymalnym właściwościom przeciwciernym;
– Wysoce skuteczny pakiet dodatków i syntetyczna baza zapewniają pewny zimny rozruch w każdych warunkach, znacznie zmniejszając zużycie rozruchowe silnika;
– Dzięki doskonałym właściwościom myjącym i dyspergującym oraz najwyższej stabilności oksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
– Obecność składników estrowych w połączeniu z optymalnymi właściwościami lepkościowo-temperaturowymi gwarantuje najwyższą wytrzymałość filmu olejowego, co zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, które w połączeniu z doskonałą pompowalnością znacznie wydłużają żywotność silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy;
– Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin. – Specjalna syntetyczna baza optymalizuje pracę silników z układami wtrysku bezpośredniego, z turbodoładowaniem, a także z różnymi mechanizmami zmiany faz rozrządu (VTEC, i-VTEC, VVT-i, VVTL-i, CVVT, VVL, MIVEC, AVCS (AVLS), CVTCS i inne).
– Stosowany w silnikach o wydłużonych okresach wymiany oleju (Long Life) i konwencjonalnych.
Przeznaczony do wielozaworowych silników benzynowych samochodów osobowych, lekkich SUV-ów, vanów i lekkich ciężarówek, a także samochodów SUV i lekkich vanów, gdzie wymagany jest poziom wydajności API API SN Plus/ILSAC GF-5 tej klasy lepkości.
Zalecany do samochodów: ACURA, INFINITI, LEXUS, NISSAN, MITSUBISHI, SUZUKI, TOYOTA, HONDA, SUBARU, HUNDAI, KIA.
Olej nie nadaje się do stosowania w ciężkich ciężarówkach i podobnych pojazdach!