Opis
Nowoczesny syntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę do silników wysokoprężnych o dużej mocy i dużej prędkości, z turbosprężarką i bez, pracujących w trudnych warunkach.
Właściwości produktu:
– Syntetyczna baza najwyższej jakości, charakteryzująca się idealną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, które znacznie wydłużają żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczną oszczędność paliwa;
– Stabilna syntetyczna baza w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewnia olejowi zwiększoną stabilność termiczną i oksydacyjną, która w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi (TBN> 12,5) i niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza powstawanie osadów i lakieru, zapobiega powstawaniu wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje części silnika, zwłaszcza zespół cylinder-tłok, wyjątkowo czystymi przez cały okres między wymianami;
– Unikalna formuła zapewnia olejowi odporność na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” w postaci osadu olejowego, co umożliwia jego stosowanie w silnikach o długim okresie eksploatacji nie krótszym niż 500 godzin pracy silnika i silnikach konwencjonalnych;
– Dzięki syntetycznej bazie o optymalnej lepkości ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 ºC) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny z systemami EGR i SCR, nieodpowiedni do systemów wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF);
– Skutecznie chroni części silnika przed wszystkimi rodzajami korozji;
– Mniejsze tworzenie się piany;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością z powodu dyspersji sadzy;
– Może być stosowany w połączeniu z kilkoma wszystkimi o wyższej zawartości siarki.
Przeznaczony do wszystkich typów silników wysokoprężnych o dużej wytrzymałości (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) i specjalistycznego sprzętu od europejskich, amerykańskich i azjatyckich producentów, które spełniają wymagania Euro I, II, III, IV, V, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagana jest wydajność API SL lub niższa.