Zobacz produkty CHEMPIOIL

Szczegóły produktu

CHEMPIOIL CH-14 TRUCK UHPD 15W-40 9114

Specyfikacja:
SAE 15W-40
API CK-4
ACEA E7-22
ACEA E9-16
JASO DH-2
CATERPILLAR ECF-3
DETROIT DIESEL DDC 93K223
MAN M 3775
MB 228.31
CUMMINS CES 20086
ACEA E11-22

Rekomendacje:

Dostępne pojemności:
20L (CH9114-20)
60L (CH9114-60)
208L (CH9114-DR)
1000L (CH9114-IBC)

Opis

Olej silnikowy syntetyczny na każdą pogodę do silników wysokoprężnych o dużej mocy i dużej prędkości z turbosprężarką i bez, pracujących w trudnych warunkach i zgodnych z najnowszymi przepisami ochrony środowiska.

Właściwości produktu:
– Innowacyjny pakiet dodatków w połączeniu z najwyższej jakości bazą syntetyczną, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, które znacznie wydłużają żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczną oszczędność paliwa;
– Antyoksydanty fenolowe i aminowe w połączeniu z bazą syntetyczną zapewniają olejowi zwiększoną stabilność termiczną i oksydacyjną, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi i niską zawartością popiołu skutecznie redukuje osadzanie się kamienia i lakieru, zapobiega powstawaniu wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje części silnika w idealnie czystym stanie przez cały okres między wymianami;
– Unikalna syntetyczna formuła zapewnia zwiększoną odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza zużycie eksploatacyjne, co umożliwia jego stosowanie w silnikach o długim okresie między wymianami i silnikach konwencjonalnych;
– Dzięki syntetycznej bazie optymalna lepkość ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 °C) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny ze wszystkimi systemami oczyszczania spalin: DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
– Skutecznie chroni części silnika przed wszystkimi rodzajami korozji;
– Mniejsze tworzenie się piany i zwiększona odporność na napowietrzanie;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością z powodu dyspersji sadzy i utleniania;
– Opracowany do stosowania z olejami napędowymi o zawartości siarki do 500 ppm. Jednak stosowanie oleju o zawartości siarki większej niż 15 ppm może mieć wpływ na żywotność układów oczyszczania spalin i/lub częstotliwość wymiany oleju;

Nadaje się do silników zasilanych gazem ziemnym (LNG) i gazem ziemnym (LPG).
Zaprojektowany do wszystkich typów ciężkich silników wysokoprężnych (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) i specjalistycznego sprzętu od europejskich, amerykańskich i azjatyckich producentów, które spełniają wymagania normy Euro VI lub niższej, gdzie wymagany jest poziom wydajności API CK-4 lub niższy.
SDSTDS

Informacje dodatkowe

Kod produktu

9114

Specyfikacje

ACEA E11-22, ACEA E7-22, ACEA E9-16, API CK-4, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DETROIT DIESEL DDC 93K223, JASO DH-2, MAN M 3775, MB 228.31, SAE 15W-40

Dostępne pojemności

20L, 60L, 208L, 1000L

Specyfikacja SAE

SAE 15W-40