Zobacz produkty CHEMPIOIL

Szczegóły produktu

CHEMPIOIL CH-18 SHPD 15W-40 9118

Specyfikacja:
SAE 15W-40
API CK-4
ACEA E8
ACEA E11
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC93K222
MACK EOS-4.5
MAN M 3775
MB 228.31
RENAULT RLD-3
VOLVO VDS-4.5
MB 228.51
IVECO (ACEA E6-2016)
DAF (ACEA E6-2016)

Rekomendacje:

Dostępne pojemności:
20L (CH9118-20)
208L (CH9118-DR)
1000L (CH9118-IBC)

Opis

Całoroczny syntetyczny olej silnikowy do ciężkich i szybkich silników wysokoprężnych najnowszej generacji z turbosprężarką i bez, pracujących w trudnych warunkach na paliwie o niskiej zawartości siarki. Zaprojektowany specjalnie w celu ochrony maszyn i maksymalnego wykorzystania ich niezależnie od warunków pracy.

Właściwości produktu:
– Innowacyjny pakiet dodatków w połączeniu z najwyższej jakości syntetyczną bazą, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, które znacznie wydłużają żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczną oszczędność paliwa;
– Antyoksydanty fenolowe i aminowe w połączeniu z syntetyczną bazą najnowszej generacji zapewniają olejowi najwyższą stabilność termiczną i oksydacyjną, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi i niską zawartością popiołu skutecznie redukuje osadzanie się kamienia i lakieru, zapobiega powstawaniu wszelkiego rodzaju osadów i utrzymuje części silnika, zwłaszcza cylinder-tłok, w idealnie czystym stanie przez cały okres między wymianami;
– Unikalna formuła zapewnia wyjątkową odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” w postaci osadów olejowych, co umożliwia jego stosowanie w silnikach o długim okresie eksploatacji do 100 000 km i silnikach konwencjonalnych;
– Dzięki syntetycznej bazie optymalna lepkość ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 ºC) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
– Kompatybilny ze wszystkimi systemami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
– Skutecznie chroni części silnika przed wszystkimi rodzajami korozji;
– Zmniejszone pienienie i skuteczna odporność na napowietrzanie;
– Skutecznie radzi sobie ze wzrostem naprężeń ścinających podczas pracy spowodowanym podwyższoną lepkością z powodu dyspersji sadzy.

Nadaje się do silników zasilanych gazem ziemnym (LNG) i gazem ziemnym (LPG).
Przeznaczony do wszystkich typów ciężkich silników wysokoprężnych (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) i specjalistycznego sprzętu europejskich, amerykańskich i azjatyckich producentów, które spełniają wymagania Euro I – V i VI, gdzie wymagany jest poziom wydajności CK-4 lub niższy.
W przypadku stosowania olejów CK-4 z paliwami zawierającymi ponad 15 ppm siarki, należy przestrzegać zaleceń producenta silnika dotyczących okresów międzyobsługowych.
Można stosować w silnikach benzynowych, w których wymagana jest wydajność API SL lub niższa.

Informacje dodatkowe

Kod produktu

9118

Specyfikacje

ACEA E11, ACEA E8, API CK-4, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DAF (ACEA E6-2016), DETROIT DIESEL DDC93K222, IVECO (ACEA E6-2016), MACK EOS-4.5, MAN M 3775, MB 228.31, MB 228.51, RENAULT RLD-3, SAE 15W-40, VOLVO VDS-4.5

Dostępne pojemności

20L, 208L, 1000L

Specyfikacja SAE

SAE 15W-40